我的網誌清單

2013年10月18日星期五

東歐椰菜猪肉卷

先前去土超主要係買椰菜整東歐椰菜猪肉卷。
東歐椰菜猪肉卷係王子嘅大愛菜式之一。
我唔常整架,一來要買到合適椰菜,二來都有啲費時。
由於係手工菜,出街食都幾貴下。

完全唔駛用油煮,都幾清淡呢。
個湯頭好鮮味架,肉同椰菜嘅精華都入哂去。
椰菜要選葉大嘅,我發覺呢隻扁身帶白嘅最合適。
唔食猪肉可以用雞肉,不過我覺得用猪肉香啲。

口味問題,個食譜我改良過架,冇100%跟足傳统方法。
因為可以預先整定再翻熟,佢好適合potluck 或請人嚟食飯前煮定呢!

東歐人通常配酸忌廉食,我今次冇呀。

食譜:

材料﹕
免治猪肉1kg
大椰菜1個
洋葱1個
蕃茄1罐
茄膏1湯匙
意大利香草半茶匙
月季葉2塊
水1罐

調味:
雞粉半茶匙
鹽 1.5茶匙
黑胡椒粉1/4茶匙
糖 半茶匙
生抽1茶匙
蒜茸1湯匙

先用熱水煮大椰菜20分鐘,再焗15分鐘,取出待涼,
小心將椰菜一塊塊分開,將椰菜硬梗切出,
將椰菜梗及洋葱用機攪碎,加入所有調味、意大利香草及豬肉拌勺,
置豬肉於椰菜上,包成卷狀,平均排入大鍋內,
加入蕃茄、茄膏、水及月季葉,少少鹽及糖,
用大火煮滾猪肉卷,再轉中小火煮30分鐘,試味。

8 則留言:

  1. 這個椰菜好食, 不過叫我整我又怕功夫多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有d多功夫架,我整到熟前前後後都要成個半鐘
      不過我今次學d曰本人咁整多d入冰格

      刪除
  2. 我食過波蘭version. 入邊有免治肉同飯. 配磨菰汁食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都整過肉加飯version,但因為要pack lunch第日啲飯淋pat pat好難食

      刪除
  3. 俄國version都係配sour cream, 可惜Luca爸唔食椰菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰菜我地like呀,不過食得多會......出恭架

      刪除
  4. 回覆
    1. 啱秋冬食呀,有菜有肉仲有啖熱湯

      刪除