我的網誌清單

2014年1月6日星期一

越式豬肉撈檬

大節過後,清清哋嘅越式撈檬係不二之選。

  
Nuoc Mam(碌冧)係撈檬嘅精髓,主要係舂碎辣椒、蒜茸、青檸/檸檬汁、魚露、糖、醋和水嘅混合,人人口味不同,左混右混及試味至喜歡便可以。
做好之後不要馬上用,放最少半小時,讓材料嘅特質互相混合先好味。
有時我也會多做一點,放入玻璃樽及雪櫃,做沾醬或伴湯粉也很美味。

家裡剛好有豬肉,就整越式豬肉撈檬。
如果你唔食肉,可以用海鮮。
如果你連海鮮都唔食,可以用豆腐乾。

我放咗好多菜啊,雖然家中沒有任何香草,都好好味好清新架。


越式豬肉撈檬(2人份量)

食譜:

材料﹕
豬肉片350g
乾檬粉200g
甘荀/生菜/靑瓜絲適量
碎花生適量
炸乾葱/洋適量

調味:
魚露2-3湯匙
末1/3湯匙
末1/3湯匙
少許
1/2湯匙
鹽少許
胡椒碎少許

豬肉片加入所有調味醃半小時,
乾檬粉煮至9成熟,再焗2-3分鐘,再過2次冷水,瀝乾,
大碗內底部放上菜絲,再鋪上檬粉,再放上菜絲作裝飾,
燒熱易潔鑊,不用加油,加入豬肉片炒至熟,
在檬粉上,再灑上碎花生及炸乾葱,混合碌冧便可進食。


如果你喜歡,還可以加入自己喜歡嘅香草呢。

20 則留言:

  1. 你很有心機煮食。 我咩都鍾意食,不過懶整呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係迫出黎架,我為食呢度d食物又麻麻,唯有自己煮啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 下次去亞超入定啲粗米粉啦,呢個好易整

      刪除
  3. 正啊!!! 撈檬酸酸辣辣我最口岩, 咩(海鮮/素菜)都好, 最緊要個汁, 同米粉要爽口, 加埋d青瓜生菜絲...勁流口水!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲可以分食,各人食自己喜歡嘅餸,唔使就來就去

      刪除
  4. 其實我未食過撈檬架, 等我照住嚟整先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 撈檬幾好架,易整又可以同時食幾樣菜呢

      刪除
  5. 係喎真係無唸過響屋企整撈檬添!正!

    回覆刪除
  6. 呢個碌冧,我都鍾意。你提醒了我,一次過整多啲,放雪柜,用時很方便。

    回覆刪除
  7. 呢個汁原來叫"碌冧" 我成日以為'碌冧'係一樣越南食物hehe ~
    上年我試過整呢個汁但冇加紅蘿白 ,唔怪之得食落味道硬係差咁啲啦 !
    thx ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 碌冧要好味要買用好嘅魚露,我買咗支貴d嘅係好味咗架。
      加紅蘿白係好味咗少少架,同個賣相都好d

      刪除