我的網誌清單

2014年2月19日星期三

土耳其芝士菠菜批(Turkish börek)

在土超買了包yufka,類似希臘嘅filo pastry


又買了罐土耳其白芝士(beyaz peynir),類似希臘嘅feta cheese。

 準備好材料。

層層疊好。

 焗40分鐘。

切件。

食得!


土耳其芝士菠菜批

食譜:

材料﹕
yufka/filo pastry1包
beyaz peynir/feta cheese 200g
新鮮菠菜600g(我用咗急凍菠菜500g)
洋葱1隻
蛋3隻
1湯匙
原味乳酪250g
水1杯


調味:
黑椒1/4湯匙


菠菜用水煮熟,瀝乾切碎,
將洋葱用攪拌機攪成茸,
將feta cheese壓碎,
將菠菜、洋葱、feta cheese、黑椒粉、1隻蛋、50g乳酪拌勺,
水、2隻蛋、200g乳酪拌勺,
將數層yufka鋪在焗模上(如上圖),再上少許乳酪蛋漿,再上一層菠菜芝士漿,重覆數次,
最後將yufka向內摺及平均鋪上乳酪蛋漿,
用200度於焗爐中上層焗35-40分鐘。 

24 則留言:

  1. 大力菜批好吸引, 我都剛買左大力菜, 可以試整下

    回覆刪除
    回覆
    1. 包yufka好好用架,仲可以長期室溫保存。
      我果日冇乜心機煮,整呢啲快批頂住先。

      刪除
  2. 用洋超o既我估食味差唔多. 唔使特登去土超. right???

    回覆刪除
    回覆
    1. 食味係差唔多. 不過我度土超多競爭大,價錢平過洋超好多(你度係咪咁?)。
      包yufka 500g 1歐咋,yufka同cheese都好襟擺,我去開土超順手買定隨時有得用lor

      刪除
    2. BTW 新鮮/雪藏yufka比呢隻好食架

      刪除
    3. 我去土超遠咗少少,多數都係去洋超.

      刪除
  3. 回覆
    1. 餐廳食都幾貴架,土超有附設小食店賣2歐一件

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢個可以用全低脂材料,係健康過一般批架

      刪除
  5. 死啦, 我真係好孤陋寡聞, 除左菠菜之外, 其他料都未見過tim..hahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁先得意嘛,叫屋企人帶包yufka/filo俾你玩下嘛

      刪除
  6. 唔係睇你分享,睇到啲食材都唔知點用呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢啲真係異國風情,人哋國家啲家常菜

      刪除
  7. 我呢度的物產都係土國主導,但我覺得他們的白芝士很咸呢

    回覆刪除
    回覆
    1. d白芝士就咁食真係咸,所以個食譜我一粒鹽都冇落呀

      刪除
  8. 好好味咁, 好想食. 可惜呢味嘢唔會喺我屋企出現, 囝囝聞到朕芝士味就走開.

    回覆刪除
    回覆
    1. beyaz peynir/feta cheese都冇乜味架,似cream cheese

      刪除