我的網誌清單

2014年4月13日星期日

粟米燕麥牛肉煎餃

前幾天做了鍋貼,過了兩天,又想再吃。
今次整粟米燕麥牛肉煎餃,個皮要薄啲嘅。
用了430g麵粉,大概可以做45-50隻餃子
麵粉內加點鹽拌勺,加入約1杯滾水,拌勺,再逐少加入暖水搓至光滑不黏手。
之後用布蓋好,等15-20分鐘「醒麵」。
因為我打算分三次煎,便將麵糰分成三份。




將一罐粟米連汁,加入碎牛肉、燕麥、薑茸、生抽、老抽、麻油、生粉及1/3杯水拌勺。

取出一份麵糰,其餘的用布蓋好。
將麵糰搓成長條。

切成粒。

灑少少粉,壓成餃皮。

易潔鑊內掃油,將包好的餃子直接放在易潔鑊內,餃子之間保留點空間
已做好的餃子最好用布或盖蓋好,以防變乾。
用中火加餃子底部至金黃,加入1/3至半杯水,用中小火煮至水份被蒸發及底部夠脆

這是我們的晚餐喔。
除了煎餃,還有兩個拌茄子、拌青瓜。
還有兩碟餃子在煎着呢。

有爆汁架。

王子食fusion菜,佢嘅沾醬係乳酪汁,好似東歐人食餃子咁,佢話咁樣好好味。

其中一碟當然成了王子明天的午餐。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 用滾水淥過d麵粉,個麵糰會柔軟易包好多架
      你為食掛住時都可以試整呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 煎餃+涼菜好似去咗啲北方餃子館咁

      刪除
  3. 回覆
    1. 全部材料加埋都唔夠包餃子皮貴,仲不斷加價,唔多捨得買呀

      刪除
  4. 我以前都係自己整餃子皮, 而家懶做, 買現成嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係買現成,自從餃子皮狂加價我就自己整啦

      刪除
  5. 自製餃子皮仲好,唔使買回來又用唔晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過買回來又用唔晒,咁貴,真係唔捨得掉架

      刪除
  6. 妳的煎餃子引C人啦!
    直頭靚過北方餃子館哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞!個麵糰柔軟會包得靚d架

      刪除
  7. 已經好耐無自己整餃子了, weekend太忙. 自製餃子係好味好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自製真係要d時間,有d似玩泥膠,幾得意呀

      刪除
  8. HI , LI J,
    我包了餃子, 第一次自己做皮,
    多謝教路!

    回覆刪除