我的網誌清單

2014年8月10日星期日

韓式靑瓜泡菜

某日响超市用咗0.38歐買咗3.2kg靑瓜仔,本來想用部份醃酸靑瓜。
後來想想,這裡酸靑瓜太平啦,隨時買到。
韓式泡菜就唔同啦,好食嘅超貴,況且好耐冇整啦,還是決定做韓式靑瓜泡菜。
靑瓜1.2kg洗淨用2湯匙鹽醃3-4小時,再沖幾次水,洗走所有鹽。


蒜頭15粒、薑8片、葱3條、蘋果1個去皮切件、洋葱1個去皮切件、魚露6湯匙、韓式紅辣椒粉6湯匙、糖4-5湯匙、冷飯1碗、水半杯,用攪拌機攪碎所有材料,試味。


加入所有調味及靑瓜拌勺。


入玻璃樽/盒,再入冰箱雪數小時。


食得!好爽脆!泡菜可以放在冰箱慢慢食,不過因為發酵,味道會慢慢變酸,菜亦會慢慢變軟身。

我不太愛酸及軟嘅泡菜,所以我通常不會久放。


有沒有發現我做了很多醬?是的,因為個醬可以「翻漬」。
吃完第一次, 醬內加多點魚露、韓式紅辣椒粉同糖,便可以再漬一次。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. gherkins好爽不過唔算甜,用黎做泡菜一流呀
      我諗用你自家種隻土耳其靑瓜都會幾好。

      刪除
  2. 原來有冷飯菜汁來醃,哈!怪不得咁好味,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係咪估唔到冷飯菜汁咁有用呢

      刪除
  3. 我呢度都無呢啲青瓜仔

    回覆刪除
  4. 好少見青瓜仔, 街坊俾左D自家種嘅我, 都係大大個架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪大大個果長得黎又圓?夠唔夠爽口?

      刪除
    2. 未食呀, 要諗下點消滅

      刪除
  5. 係呀,估唔到要用冷飯呀!我都鐘意脆口的漬物,用鹽糀來醃青瓜仔可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用冷飯有黏性會令佢醃完唔會水汪汪,有啲人會用米糊架。。。
      如果醃完唔沖水就咁食,用鹽糀都ok
      醃泡菜用普通鹽或海鹽就得啦,鹽糀比較淡,要用好多先可以,唔化算呢

      刪除
  6. 我超鍾意泡菜,上次做stuff chive into cucumbers 的,都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. stuff chive會好香呢!我地好少見到chive架。。。
      同埋我呢隻細瓜,巧難stuff呢。

      刪除
  7. 回覆
    1. 韓式紅辣椒粉唔太辣架,主要係得香味同顏色咋
      呢個要辣要另外加辣椒仔架

      刪除
  8. 青瓜仔像一般青瓜出很多水嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻冇咁多水份架,亦都爽口好多

      刪除
  9. 我都係鐘意剛醃好架, 太酸同淋晒既泡菜我唔鐘意食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 淋晒既泡菜冇哂爽口感覺呢,我麻麻

      刪除