我的網誌清單

2014年10月15日星期三

醃咸水梅

各式梅大造,意大利產嘅梅超市1kg賣0.65歐咋。


我屋企冇咸水梅,而我又想要番樽,所以用黎整咸水梅 。
見黃梅仲帶青,夠實淨又酸,用咗一部份代替青梅,醃咸水梅。


同咸檸檬嘅製法一樣,梅洗淨抹乾水,乾淨玻璃樽底鋪一層鹽,一層梅....最後以鹽封頂,放喺陰涼地方,一年後已經可以食用。
有損傷嘅梅唔好用黎醃,易發霉架。
啲鹽用到唔夠。。。要出去搶鹽啦。。。哈哈哈。。。
另一個方法是用鹽水浸,快好多不過梅味會少咗。


16 則留言:

  1. 謝謝分享, 我明天買檸檬. :)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我之前果樽食哂啦,依家見到拿拿林又整番樽

      刪除
  3. wow, that's nice, how about 梅酒 <3 !

    回覆刪除
  4. 咁呢啲鹹水梅可以做些甚麼東東呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅子排骨、梅子炆鴨、蒸魚、梅子蜜、梅子七喜......好多架

      刪除
  5. 回覆
    1. 我唔好酒,連有酒cocktail都唔好呢。

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢度生活,多啲家當傍身,想食時都有嘛

      刪除
  7. 呢個合口味, 因為喜歡用梅子炆餸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁依家仲有梅,可以整番樽喎,可以保存好耐架

      刪除