我的網誌清單

2014年10月23日星期四

假裝的雪菜肉絲麵

買芥蘭頭時,我特別會挑葉子也長得好的。
因為,佢可以用來醃雪菜。
雪菜我度無啦,其實也可以去亞超買芥菜來醃雪菜,不過有點貴呢。
況且呢度啲洋人係唔食芥蘭頭葉架,佢地買芥蘭頭時會除葉,所以洋超常有大把冇人要嘅芥蘭頭葉,見到靚嘅葉時,即使唔買芥蘭頭淨係攞啲葉走,洋超唔會理架。
其實除咗芥蘭頭葉,蘿蔔葉都可以,不過蘿蔔葉洋超不常有。


芥蘭頭洗好,用鹽按摩、搓啲,等3小時,再放入保鮮盒入雪櫃進行醃製過程,放幾日至一個禮拜便完成。
〝雪菜〞用前要沖水洗幾次去
只是用了一些芥蘭頭葉,加上一塊豬梅頭,便做了一大碗雪菜肉絲,足夠我同王子食3次雪菜肉絲麵啦!


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我仲好,我主動幫佢處理啲垃圾!哈哈哈......
      你度冇得攞架?

      刪除
  2. 回覆
    1. 我鐘意芥蘭頭葉多過蘿蔔葉呀,我試過用蘿蔔葉整有啲苦澀同硬,同埋蘿蔔葉好有益,不過好似好寒涼架

      刪除
  3. 芥蘭葉做左雪菜,芥蘭頭煮了什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買咗4個芥蘭頭煮咗4樣呀:靑口湯浸芥蘭頭、豆醬炒芥蘭頭、芥蘭頭炒肉片、雜菜豆湯

      刪除
  4. 芥蘭頭葉我試過炒黎食,以為好似芥蘭咁. 但又唔似喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒芥蘭頭葉我未試過呀,硬唔硬架?

      刪除
    2. 唔係好硬. 你可以試試.

      刪除
  5. 味道似嗎? 我食芥蘭都喜歡食莖咋.........^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指雪菜?我覺得幾似幾好食架

      刪除
  6. 芥蘭頭葉子也可以用來醃雪菜?
    真好介紹!
    我凈試過用蘿蔔葉咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意芥蘭頭葉多過蘿蔔葉呀,菜味重啲、冇咁硬同埋一定唔苦澀。

      刪除
  7. 真係好啦,可惜我地連芥蘭頭都冇,好羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用芥菜、菜心、芥蘭都得架,呢啲有冇?

      刪除
  8. 未食過芥蘭頭呀,味道似芥蘭嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 芥蘭頭似西蘭花梗,可以生食,幾清甜架,炒肉片、滾湯都好好味。

      刪除
  9. 回覆
    1. 我兩種都用架.....唔使錢有得攞就得啦....哈哈哈....
      不過我鐘意芥蘭頭葉多啲呀,可能呢度d蘿蔔生到好巨呀,d葉有d老,多纖維同硬呀

      刪除
  10. 不知雪菜跟雪裏紅可有關係?
    而你說的芥蘭頭是甚麼東東,是西蘭花嗎?因為在超市好似未見過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣架,不過正字好似係〝雪裡蕻〞呀......
      芥蘭頭唔係西蘭花,英文係Kohlrabi,歐洲好常見架,味似西蘭花梗呀

      刪除
  11. 再,反而我呢度的芥菜好平,一蚊就有一大棵,是否也是一樣只用鹽來醃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用芥菜會快啲架,因為少纖維同冇咁硬,除非佢勁大棵啦

      刪除
  12. 回覆
    1. 我知用芥菜、菜心、芥蘭都得架,不過芥菜、菜心要4-5歐1kg,芥蘭冇得賣......
      芥蘭頭葉、蘿蔔葉唔使錢有得攞呀....哈哈哈....

      刪除