我的網誌清單

2014年11月17日星期一

檸檬迷迭香海鹽

用攪拌器打碎乾檸檬皮,倒出乾檸檬皮後,攪拌器內沾滿了乾檸檬皮屑。


我真係超慳家,這一點點留在攪拌器內嘅乾檸檬皮屑已經好夠香味,足夠我做天然調味料。
這次做了檸檬迷迭香海鹽。如果你買開呢類調味料,應該知道它的市售價係頗高架。
攪拌器內沾滿了乾檸檬皮屑,不要清洗,加入幾枝新鮮迷迭香,150g海鹽,再攪一陣,便完成。
當然用其他香草也可以啦,用粗海鹽整會靚啲,街外買啲禮盒裝通常用粗海鹽/粗石鹽架。
不過幼海鹽方便我煮餸,用黎醃鷄、醃豬扒都唔錯呢。
你可以隨自己喜愛改變鹽嘅顏色,多啲檸檬,鹽會黃啲,多啲迷迭香,鹽會綠啲。


因為我反正要做乾檸檬皮 ,所以一次過做兩樣,費事洗多次攪拌器。
如果你用新鮮檸檬皮 ,其實唔使等檸檬皮吹乾,照整可也,因為鹽會吸乾啲檸檬皮。


做好之後,放在密封容器,放幾日先再用,等啲鹽吸吸啲香氣,效果會更好呢。

20 則留言:

  1. 你真係好叻! 用來燒雞, 應該好好味. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,整燒雞、醃羊扒、三文魚扒都正架

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係用自家 rosemary整,檸檬皮又係廚餘,真係無乜成本已經有樽天然調味料

      刪除
  3. 去旅行買手信, 好多人喜歡買有味海鹽送禮. 你都可以入小樽, 送給親友, 自家製特別窩心 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前幾日去shopping,見到有X'mas gift packs,3枝不同有味海鹽,個樣好靚,即時覺得自家製都得!

      刪除
  4. 回覆
    1. 超慳家,自製無乜成本,但街買又好貴喎

      刪除
  5. 如果我住你隔離, 我唸我真係會過黎打劫你!!樣樣都自家製, 樣樣都係寶!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary搶鹽?!如果你住我隔離,我送俾你啦

      刪除
  6. 真係唔錯嘅配搭 :) 我真係要好好向你學習先得 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,大家互相學習!
      其實仲有好多好配搭架,完全可以做出啱自己口味嘅天然調味料

      刪除
  7. 夠晒慳家, 令我覺得我好敗家.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,呢度生活悠閒呀,會多啲時間諗啲慳家、環保diy

      刪除
  8. 我在超市買一小樽都卅多元呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係囉,我地一小樽around 80g 都3-4歐架,但係package好靚好靚

      刪除