我的網誌清單

2014年12月15日星期一

日式味噌鱈魚肝海鮮鍋

我的第一樽手造味噌,開咗黎食啦!
呢樽係第一樽,壓得唔夠實,中間空氣多啲。


去咗面果層就可以用。
好好味呀!醇厚又鮮味。
呢樽係白味噌,甜味重啲架。


天氣凍,想食日式鍋物。
在日本,有種漁師鍋物,是極品。
漁師即是漁夫,住在海邊嘅漁師,冬天捕魚,會把魚肝割下,做鍋物。
我買不到新鮮魚肝,只好用罐裝鱈魚肝代替。
罐裝鱈魚肝是用鱈魚肝油及汁浸住,非常有益,很重Omega 3。


味噌、鱈魚肝加上清酒,壓碎成湯底醬。好簡單,但好美味架。
魚塊略出水。 鍋內加入蔬菜、魚塊及水,煮至蔬菜淋,再加入靑口煮至靑口開口。
喜歡嘅可以加昆布、海藻。不夠味可再加點味噌。


這個日式鍋物,日本人會熱住佢一家人圍住食。
我用咗鑄鐵鍋,食到尾仲熱呀。


另一味係茄子燜豬肉。


湯底好香好甜,完全沒有腥味。
好似去咗吃日本菜時,叫鍋物那種獨有嘅風味。
手造味噌一點都不咸,只覺鮮味,是很天然嘅調味。
靚味噌,是靚湯底嘅首要條件呢。
王子堅醒,知道湯底係好嘢,不斷添湯。


今晚食得好飽呀!大滿足!


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個係日本漁師冬天嘅家常菜,堅好味架,有機會真係要試試

      刪除
  2. 王子實好開心, 住家飯都有日本風味

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘意响屋企食飯架,因為我屋企個menu好國際化,佢話唔悶喎

      刪除
  3. 我好明白做乜王子唔鍾意出街食飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 超Q呀,佢公司今日請食Chinese takeaway,佢話係一個大災難喎

      刪除
  4. 自家製一定好味,味噌可以煮好多嘢好好味架

    回覆刪除
  5. 聽你形容都已經流口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個鍋物真係好正,似足去浸完温泉,再坐低慢慢食咁

      刪除
  6. 好有興奮你呢個白味噌呀!不這要等好多個月呢,是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打左興奮tim,係好興奮,不過更加有興趣:)

      刪除
    2. 自家製味噌原來真係超正架,比想像中更好呀
      白味噌最少要3個月,係最快架,其他田舍味噌最少要6個月,不過我打算等9個月以上

      刪除
  7. 味噌魚肝, 又甜又香濃嘅湯底, 加個烏冬, 一番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個湯底超正架,又天然,加個烏冬真一番!

      刪除