我的網誌清單

2015年2月6日星期五

廚餘大作戰 - 柚子胡椒

又黎自製醬料!
不知你有沒有買過柚子胡椒這東西?
如果你經常巡日超,一定會見過。
日本人非常愛此物,因為佢嘅味道同傳統日本菜完全不一樣。
因為不一樣 ,味道反而可以相輔相成。
柚子胡椒係非常清香嘅一種佐料,日本人用黎做乜??鍋物、涼拌、烏冬、冷奴豆腐、意粉........真係成日用到架。


日本人會用靑柚子整,我冇靑柚子,但因為我最近常吃沙田柚,用廚餘沙田柚皮代替。
呢隻自製醬料非常容易:1份子表皮、1份靑辣椒、少許子肉、鹽(約3-5%)。
日本人唔食得辣,靑辣椒會去籽,我家食得辣,冇去籽架。
全部拌碎。


入樽入雪櫃,放幾日至一星期等佢熟成、味道昇華,用得!


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 批皮唔好批太深,白色部份苦味重呢

      刪除
  2. 我度D沙田柚係from China, d皮我唔敢用喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕國貨可以用洋貨,用西柚都得架

      刪除
  3. 我呢度啲柚子好貴, 唔捨得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近買沙田柚,一歐一大隻呀

      刪除
  4. 柚子和檸檬皮一樣,如果食,我會買無 wax果D。不過來了英國都無食過棟柚皮,因為自己整,功夫多。

    回覆刪除
  5. 柚子皮的香氣和味道其實很不錯,但做醬料?未試過但我想會是好好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係清香架,有啲似南美醬料咁,唔自己整可以去日超買黎試

      刪除
  6. 請問不用靑辣椒可以用什麼代替?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靑辣椒一定要有架,因為佢有種清香,不過可以買其他種類,日本人用果隻通常比較長,冇咁辣架

      刪除
  7. 嘩﹗呢個好得,賣相一睇已覺清新非常啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔去籽,可以當辣椒醬咁用架,似南美、泰國呢啲熱帶地方嘅醬料

      刪除