我的網誌清單

2015年3月23日星期一

燒肉食譜

Blog友問我燒肉食譜,有拖冇欠!
其實燒肉有不少做法架,甚至西人都有自己嘅一套。
不過唔理邊一套,work嘅就得啦。
做燒肉首要重點係選擇邊塊肉,一般都係用腩肉,但係腩肉都有不同架。
肥瘦層數多嘅燒肉最唔易鞋,雖然最出名係五花腩,但係其實七層肉比五層肉好食架。
另一樣係肥瘦層,如果一大層肥再一大層瘦果種,會鞋同實啲架。
最好係買薄薄一層肥,再薄薄 一層瘦果種,焗完之後瘦同肥會有融合情況,唔會肉還肉,肥還肥,軟滑好多!


燒肉有分玻璃皮和芝麻皮 ,我地呢個係芝麻皮架。



燒肉食譜



材料﹕ 
豬腩肉1kg
幼鹽 
1/2茶

 
調味: 
五香粉少許
黑胡椒1/4湯匙 
1/2茶
1茶匙 
紹興酒1茶



豬腩肉印乾水,放在焗盤上,反轉豬腩皮向下,
拌勻所有調味,抹在肉表面及四邊,保持豬腩皮乾爽,
反轉豬腩皮向上,豬腩皮不用調味,
小心鋪一層豬腩皮上,直至白色幼鹽完全蓋住豬腩皮,入雪櫃等隔夜,
取出,用餐刀小心刮去所有鹽(否則會勁咸!)豬腩油,
200度上層焗30-40分鐘(視乎豬腩肉厚薄)豬腩會逐漸爆花(即係出芝麻皮),
熟後,豬腩表面還未完全爆花,改用上火焗至豬腩完全爆花。


28 則留言:

  1. 我時時都係買醃好嘅鬼佬燒肉自己焗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子唔鐘意我買已醃好嘅肉架,佢話唔健康喎

      刪除
  2. 嘩﹗o岩晒﹗我正想呢個星期學做燒肉﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係冇走數架!呢個又易、成功率又超高

      刪除
    2. 真的成功了﹗好感動啊﹗﹗﹗﹗你係我睇過的十多個食譜中**唯一一個**話唔洗替豬皮鬆針的,沒想到真的好 work﹗超正﹗謝謝啊﹗ :D

      刪除
    3. 係呀,呢個方法最少步驟但又work,又唔使焗幾粒鐘
      用豬插方法我都試過,插到手軟呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,焗完唔覺肥之餘,入口啲肉好嫩

      刪除
  4. 回覆
    1. 我要睇清楚先買,靚肉入口好嫩架

      刪除
  5. 我呢度啲老外,燒豬肶都同你這方法差不多,只是用刀𠝹開塊皮而你沒有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺每個國家都有自己方法架

      刪除
  6. Thank you, Li J!
    唔用插皮真正慳功夫呀!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用豬插方法我都試過,插到手軟呢

      刪除
    2. Li J , 唔該晒妳!
      整咗, 好脆皮, 好介紹呀!

      刪除
    3. 呢個做節啱呀,唔使煮到一頭煙呢

      刪除
  7. 我又心思思想整燒肉啦

    回覆刪除
  8. 其實我自己都整過幾次,但妳這個方法更簡單

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有不少做法架,呢個易啲又work

      刪除
  9. 好犀利!!仲靚過街買!睇相都覺得脆, 又唔油....可惜我唔食得..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪有素燒肉呢?有你可以學整喎

      刪除
  10. 請問由雪櫃攞出黎要回溫幾耐先焗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒肉我通常唔回溫㗎,因為佢同燒牛肉唔同,唔使理要幾成熟
      通常整燒肉大啲嘅問題係,即使已經夠熟,但係豬腩皮仲未完全爆花,有呢啲情況一定要改用上火,否則唔鬆化唔脆㗎

      刪除