我的網誌清單

2015年4月11日星期六

交功課

王子慶生,我要交功課!
王子公司文化,牛一者要請同事食蛋糕。
我自問不是整蛋糕能手,做了兩款啱德國人口味嘅蛋糕,過到骨就算啦。
第一款係超特濃朱古力配酸車厘子蛋糕,用咗好多好多好多朱古力去整,半蛋糕半朱古力咁。
咁多朱古力會比較飽肚,所以加啲酸車厘子,上面仲有黑朱古力粉,就可以平衡番。


仲有藍莓芝士蛋糕。
雪凍先食。


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係低手呀,淨識整啲幾個steps嘅蛋糕

      刪除
  2. 回覆
    1. 我係低手呀,冇心機學整啲難度高嘅蛋糕呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢好滿意,冇投訴,不過有建議

      刪除
  4. 慶生嗰個唔使做……等食,仲好有face呢!

    回覆刪除
  5. 祝王子生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  6. 好靚的朱古力蛋糕!
    祝王子生日快樂!

    回覆刪除
  7. 蛋糕好蝦人的, 好講經驗, 如果你不常造蛋糕, 以你相片的買相來看, 已經成績很好了.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 我做蛋糕實在不頻密呢

      刪除
  8. 朱古力蛋糕真係好吸引 , 祝王子生日快樂呀 ~~~

    回覆刪除