我的網誌清單

2015年4月27日星期一

Marinated Roasted Vegetables Antipasto

某日走入超市,碰上超市員工pack緊菜,佢望望我,然後貼上90% off嘅貼紙。
就係咁,我用咗1歐多啲,帶咗4kg三色椒和茄子回家。
咁多三色椒和茄子,整乜好呢???
Antipasto吧!王子很愛的。
每次經過賣這種Antipasto嘅小店,或者在露天街市碰上,香味都會引到佢流口水。
每次吃,他都想起意大利,想起意大利窄窄街道上,從古早味食品店飄出來嘅氣味。
我確實也未遇上過不愛吃Antipasto嘅洋人。。。
Antipasto外面也賣得貴,100g要幾歐,小小一盒便要5、6歐。
我是斧頭王,當然會自製!


4kg三色椒和茄子,做好了又不太多啦。
放在冰箱內醃,可以夾三文治,做沙律,做前菜,bbq時做side dish。
還可以帶去郊遊,西人愛用來野餐。
我做了新鮮麵包,加點意大利風腸及Antipasto,王子可以用來夾包。


叫王子唔好食咁飽,夜啲仲有勁薑蕃薯糖水呀!


21 則留言:

  1. 原來 王子都鍾意食蕃薯糖水架

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前唔鍾意架,話薑多味勁,依家突然又話鍾意

      刪除
  2. 袁生前幾日先話想食蕃薯糖水 ^^

    回覆刪除
  3. 點解你度成日都有特價架? 羨慕C我

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次遇上呢啲特價,都令人好開心架

      刪除
  4. 自己整,幾時都花算。要我花幾鎊錢 (££)買,我情願唔食。

    回覆刪除
  5. 如果食buffet時有Antipasto, 我會食好多㗎。 好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲西人真係咁架!好似香港人食buffet時見到魚生咁

      刪除
  6. 不只洋人鐘意antipasto, 我都愛吃,簡單方便好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果買係簡單方便架,不過如果自製得來款式又多,Antipasto都多功夫架

      刪除
  7. 可以分享這個食譜嗎? 謝謝!

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意食antipasto , 這裡超貴@@

    回覆刪除
  9. 原來王子娶咗白雪廚仙,難怪時時刻刻有口福!

    回覆刪除