我的網誌清單

2016年6月10日星期五

芫荽芝士千層餅

繼續食芫荽,今次連啲根都食埋,芫荽根香氣比葉更好,而且聽講好有益添。
另外,仲有芝士要清,我家唔常買芝士,每次買咗,都食得好慢。
是日,要將呢兩樣唔啦更嘅嘢,放埋一齊。


我要整千層餅呀。
前一晚,300g麵粉,加少少酵母,一杯水,拌勻,蓋上蓋,入雪櫃。
第二日,變咗咁。。。。


大盤內加入350g麵粉,1湯匙糖,1/2茶匙鹽,拌勻,加入上面嘅老麵,搓一陣之後開始慢慢加入暖水,直至成麵糰。
老麵好黐立立,所以通常唔使落咁多水。
另外準備4湯匙油,1茶匙花椒粉,1/2茶匙鹽,將花椒粉同鹽拌勻,成為花椒鹽。


工作枱上灑上麵粉,將麵糰壓薄。


切太陽形,中間唔好切斷,其中一塊要兩倍大。


掃上多一點嘅油,灑上花椒鹽,芫荽碎及芝士。


拎起其中一塊,向中間疊上,跟住疊上其他嗰啲,最大果塊留最後。


疊好,用手幫佢整下個造型。


易潔鑊內掃油,灑上黑芝麻,放入麵團,麵糰面再掃油,灑上黑芝麻。
加蓋,用中小火/細火,煎30-35分鐘。


留意麵糰中間開始乾,而底部又夠脆,就可以反轉。


靚仔呢。
反轉後再煎15-20分鐘左右。


完成後,放涼一點先切。


見到中間一層層中,有芫荽又有芝士。
芫荽煮過後,個味冇生嘅時候咁濃烈,芝士亦已經溶咗。


呢個餅,可以搣開一層層咁食。。。


唔知呢個啱唔啱你口味呢???


21 則留言:

  1. 回覆
    1. no呀,我放雪櫃架,可能今次時間長咗啲啲

      刪除
  2. 你呢種用煎pan 煎出嚟嘅包包,就使我想起細個時街邊有人賣的大煎餅。
    記得嘛?那些餅煎好後外皮有少少脆脆,然後切開兩邊灑上沙糖花生碎之類東西,不過我又唔記得呢啲叫乜餅?我諗應該係上海食品啩,咁你有冇做過呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講果個應該係冷糕,係潮州食品。
      呢個係甜食,我興趣冇咁大,無做過呀

      刪除
  3. 哩個外型似西班牙煎蛋鉼,
    兩個人食咁大個都好飽肚😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次食唔晒㗎,不過呢個餅用咗老麵,彈性好好,隔日食都係好好味,食剩咗,可以留比王子做早餐

      刪除
  4. 哩個外型似西班牙煎蛋鉼,
    兩個人食咁大個都好飽肚😂😂

    回覆刪除
  5. 好靚好味睇落仲好好玩咁添﹗等我遲D又試下﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好好食,我今日用蔥花又整咗一次呢

      刪除
  6. 真係好靚仔,我都好鐘意食芫茜

    回覆刪除
  7. 我都係成日買咗芝士唔記得,過期前拿拿林食晒佢

    回覆刪除